Veștile bune curg…Au sosit primele tuburi speciale pentru lucrările de pe str Eroilor, lărgire-modernizare-acoperirea văii Sanaslăului-creare piste de biciclete, trotuare noi, locuri de parcare, spații verzi.
O investiție de aproape 10 milioane lei, din fonduri europene, guvernamentale și locale.
Noua arhitectură a străzii va fi următoarea (dinspre Vest/partea cu Valea acoperită):
O mică zonă verde
Trotuar de 2,20 m (strat de beton armat 15cm, strat de balast stabilizat 25 cm, strat de uzură BA16 – 4 cm)
Pistă de bicicliști de 2.20m (strat de beton armat 15cm, strat de balast stabilizat 25 cm, strat de uzură BA16 – 4 cm)
SISTEMUL RUTIER
Cale rulare – parcari longitudinale 2.50m (strat de balast 25 cm, strat de
balast stabilizat 22 cm, strat de de baza AB 31.5 de 6 cm, strat de legatura
BAD20 de 6 cm, strat de uzura BA16 de 4 cm)
Cale de rulare 2 benzi, de cate 3,5 m (se pastreaza actualul sistemexistent,
plus strat de uzura nou, MASF 16 de 4 cm)
Trotuar refacut / variabil 0.5-1.5m (strat de balast de 25cm, strat de balast
stabilizat de 25cm, strat de uzura BA16 de 4 cm)
O mica zona verde
PS…Stiu, unii se vor intreba cum de, de ce acum? Lucrări pe traseul Drumului
de Nord, lucrarile de pe Str Eroilor, lucrarile de la Parcul Poligon, demararea
lucrarilor la Baza Spotiva de 1,7 milioane euro, lucrarile de la Sala de Sport
de la Scoala Gh Sincai, lucrarile de la parcarea ANL-Stejarului, ca sa nu mai
vorbim de finalizarea scolii si a cresei…..
Ei bine, raspunsul este foarte simplu. Din pacate, partea premergatoare fazei
de santier (proiecte, avize, acorduri, licitatii etc acorduri) dureaza cateva
zeci de luni. Faza de santier a ajuns sa reprezinte 15-20% din perioada de
realizare a unui proiect. Toate cele de mai sus sunt proiecte incepute acum cel
putin doi ani….