Un an la fel de plin ca și ceilalți. Marcat de lucrările de realizare a Parcului de Joacă de la ANL, de o serie de asfaltări, precum cele de pe Colonia de sub Deal, de marcarea Hramul bisericii de lemn din Tăuți, Sfinții Arhangheli Mihail și Gavril și slujba de sfințire a căminului cultural, de lansarea unui prim proiect european dintr-un viitor lung șir ( “Accesul romilor pe piața muncii – prioritatea noastră”), precum și de premierea campionilor europeni de la CS Hayashi Activ Florești. Nu trebuie uitată nici Gala Sportului Floreștean, a patra ediție.
Dar, cea mai mare realizare a anului, a fost, indiscutabil, introducerea CTP în Florești.
După o lupă crâncenă în instanțe și la Consiliul Județean, beneficiind de ajutorul colegilor liberali din CJC și al președintelșui CJ Cluj, Alin Tișe, am reușit să intrăm în normalitate. Adică transport public de persoane așa cum ne doream…
CE AVEAM?
- două curse pe Florești
- stații strict pe principală
- câte un autobuz pe oră, uneori chiar unul la două ore
- mijloace de transport vechi
- prețuri mari
- acces în autobuse precum oile, pe strungă, pe la ușa conducătorului auto
- condiții sub orice critică de transport
CE AVEM?
– 6 linii, prin microcartierele Floreștiului
– stații la scara bloculuiLinie pana la Opera Maghiara
– Linie in Luna de Sus si microbuz pe Tauti
– Autobuze si din 10 in 10 minute
– Autobuze moderne
- Condiții mai mult decât decente de transport
– Statii amenajate
– Preturi la fel ca in municipiu
- Subvenționare abonamente elevi, abonamente gratuite pentru pensionari abonamente cuplate pentru curse în municipiu